REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Informacja o Firmie
Sklep internetowy działający pod adresem www.motokristal.pl prowadzony jest przez KRISTAL Ilona Witwicka z siedzibą w Czarnymlesie 83, 63-421 Przygodzice NIP 622-184-92-63, REGON 300919900, e-mail kristal@home.pl, nr telefonu 62 735 91 18.
Postanowienia ogólne
Klientami sklepu www.motokristal.pl mogą być firmy posiadające osobowość prawną lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą posiadające numer REGON i będące płatnikami VAT jak i również osoby prywatne.
Ochrona danych osobowych
Dane osobowe przekazywane nam przez klientów sklepu www.motokristal.pl, są przetwarzane przez KRISTAL Ilona Witwicka Czarnylas 83, 63-421 Przygodzice. Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu:
- Realizacji umowy
- Jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.motokristal.pl
Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych. Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
Opisy i zdjęcia produktów
Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie www.motokristal.pl, kierowane przez KRISTAL Ilona Witwicka do odbiorców i potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do podjęcia rokowań. Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie zmienia to jednak nigdy ich właściwości.
Ceny
Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.motokristal.pl są wyrażony w złotych polskich (PLN).
Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.motokristal.pl są wiążące wyłącznie przy złożeniu zamówienia przez sklep internetowy.
Zamówienia
Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.motokristal.pl. Zamówienia realizujemy w kolejności ich składania.
Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/ sprzedaży wiążącą obie strony transakcji.
Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny.
Sklep www.motokristal.pl prowadzi również sprzedaż hurtową.
Dostawa i koszty wysyłki
Towar zamówiony w sklepie internetowym www.motokristal.pl dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.
Na czas otrzymania przesyłki składa się:
czas realizacji zamówienia ( kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)
czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.
Wraz z towarem wydawana jest faktura VAT lub paragon. W przypadku braku dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków.
Sposoby płatności
Płatność za towar może być dokonywana przez klienta w następujący sposób:
Przelew na rachunek bankowy KRISTAL Ilona Witwicka
Przesyłka za pobraniem
KRISTAL Ilona Witwicka może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez KRISTAL Ilona Witwicka jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności.
Procedura reklamacji
Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. KRISTAL Ilona Witwicka rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Kontakt telefoniczny tel. 605 591 492
W przypadku silników i falowników produkcji Siemens pierwszym etapem reklamacji jest wypełnienie protokołu reklamacyjnego i przesłanie go mailem na adres i.witwicka@kristal.home.pl .
Sprzęt powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu.
Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną.
Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które maja wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
Do sprzętu musi być dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacja kiesy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji.
Do reklamowanego sprzętu prosimy o dołączenie kserokopii faktury zakupu lub paragonu.
Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki, serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.
Postanowienia końcowe
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
Podmiot prowadzący sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy, w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc) lub innych od niego zależnych.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem www.motokristal.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony.
Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.